آموزواره

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

آموزواره

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

پاورپوینت کشور نروژ | سفارش انجام پاورپوینت

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ق.ظ

پاورپوینت کشور نروژ : نروژ یک کشور کوهستانی و سردسیر در شمال اروپا و غرب شبه جزیره اسکاندیناوی است. کشور پادشاهی مستقل و متمرکزی است که پایتخت آن اسلو می باشد. نروژ از قدیمی‌ترین حکومت‌های پادشاهی اروپا به‌شمار می‌آید که هنوز هم به قوت خود باقی است. نخستین حکومت پادشاهی به سال ۹۹۴ میلادی و ورود وایکینگ‌ها به منطقهٔ فعلی نروژ برمی‌گردد که یک وایکینگ به نام اولاف تریکوانسون با پذیرفتن آیین مسحییت خود را پادشاه نامید. این کشور دارای ذخایر بزرگ نفت خام، گاز طبیعی، معدن وآب شیرین می‌باشد.

نروژ به نسبت جمعیت بزرگترین تولیدکننده غیر خاورمیانه ای  نفت و گاز طبیعی جهان است.  در همه ‌پرسی‌ای که در سال ۱۹۷۲ و ۱۹۹۴ میلادی برگزار شد نروژ به اتحادیهٔ اروپایی نپیوست. نروژ جزء اتحادیه اروپا نیست و مردم این کشور در همه ‌پرسی‌های انجام شده عضویت در این اتحادیه را رد کرده‌اند.

براساس نتایج پژوهشی که در سال ۲۰۱۲ میلادی، دانشگاه کلمبیا در نیویورک انجام داد، نروژ از جمله کشورهایی است که راضی‌ترین شهروندان را دارد. دموکراسی اجتماعی و خط مشی‌های مربوط به تساوی حقوق افراد باعث شده است که نروژ جامعه‌ای همگن با سطح عظیمی از اعتماد عمومی بین قشرها جامعه و بین مردم و دولت داشته باشد

مساحت نروژ ۳۸۵٬۱۵۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۵ میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است. از مهمترین شهرهای نروژ می‌توان بهبرگن، تروندهیم ، استاوانگرو باروم اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
meri ariakia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی