آموزواره

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

آموزواره

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

پاورپوینت تحلیل و بررسی ساختمان اداری- تجاری : پروژه اداری تجاری سعادت آباد  در زمینی به مساحت 250  متر مربع دارای دو بر  شمالی و جنوبی در کنار بلوار سعادت آباد واقع شده است ، زیر بنای ساختمان 1300 متر مربع شامل واحد تجاری ، پنج واحد اداری در پنج طبقه ، یک طبقه پارکینگ و یک طبقه انبار میباشد.

این ساختمان طوری طراحی شده است که رابطه دو سویه ای میان بیرون و درون بنا برقرار کرده است ، آرام کردن بدنه شهری و در عین حال تنوع بخشیدن به آن و افزایش کیفیت فضای داخلی ایده های شکل دهنده ی هر دو جبهه ساختمان هستند ، این ایده ها در هر دو سو برای کاربر، شهر و شهروند تعریف می شوند و نمای ساختمان را به نمایی پویا و منسجم تبدیل می کند.

در جبهه جنوبی ساختمان٬ آفتاب تیز با لوورهای عمودی شکسته شده است و بازی سایه و نور در فضا٬ هم از تندی آفتاب در ساعات کار میکاهد و هم فضای داخل را به فضایی دلپذیر و متنوع برای کاربران تبدیل میکند. لوورهای عمودی در نمای جنوبی٬ سرتاسر بنا را چون یک کل یکپارچه به هم دوخته اند و آنچه را که جزئیات غیرضروری ساختمان از زاویه دید اصلی در بلوار سعادت آباد است، از دید افرادی که در پارک مقابل پروژه هستند٬ پنهان میکنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی