آموزواره

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

آموزواره

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

پروژه های معماری ، پاورپوینت معماری ، شیت لایه باز معماری

پاورپوینت معماری پارامتریک

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

پاورپوینت معماری پارامتریک
شیوه‌های طراحی سنتی بر پایه خلق نمونه‌هایی محدود برای رسیدن به آن‌چه از نظر طراح بهینه تعریف می شد پایه نهاده شده‌اند اما آن‌چه در این میان کمتر مورد توجه قرار می گیرد، ارزش دادن به مولفه‌های (Parameters) موثر بر طراحی، در تمامی مقیاس‌ها و درک و تبیین روابط بین اجزای طرح و این مولفه‌ها بوده است.
در گذشته امکانات محدود در طراحی و نمونه‌سازی سبب می شد تا طراح با تکیه بر اندوخته‌های تجربه و احساس خود، از میان دریایی از جواب‌های ممکن، تعداد بسیار محدودی از پاسخ‌های نزدیک به نتیجه مطلوب را صید کند.
اما با رشد ابزارهای پردازش (Computation) و امکان تسلط طراح بر تمامی مقیاس‌های طراحی در یک زمان واحد، تمرکز از تولید محصول به‌سمت شناخت عوامل موثر بر طراحی و بازآفرینی روابط بین آن‌ها سوق می یابد. در چنین شرایطی نقش معمار به «تعریف‌کننده» فرآیندها و «انتخابگر» پاسخ‌ها تغییر می کند. به بیانی دیگر، ابزارهای پردازشگر طراح را از تولید‌کننده تک‌پاسخ‌ها به خالق سامانه‌ای متشکل از داد ه ها و روابط تبدیل می کند که دریایی از پاسخ‌های مطلوب را در اختیار وی می‌گذارد. در چنین شرایطی وظیفه انتخاب از میان گزینه‌ها نیز بر عهده وی قرار می گیرد.

پاورپوینت معماری پارامتریک با فرمت pptx و دارای 11 اسلاید می باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی